NAJWIĘKSZY SNICKERS NA ŚWIECIE! *120,000 kcal*


Lena Bartos
Lena Bartos

Pyszne ciasto

Vor Tag
Dawid Romański
Dawid Romański

Powinieneś tą masę mieszać koparką.

Vor Tag
werqa YT
werqa YT

Czemu tam jest nazewnątrz samochód z luszek Blowka???

Vor Tag
werqa YT
werqa YT

Będziesz robił koszulki??? Kupię ;))

Vor Tag
OlciaMSP 123456789o1
OlciaMSP 123456789o1

POMYSŁY NA NAJWIEKSZE NA SWIECIE: Największy Danonek na świecie XD Największa bułka na świecie Największa czekolada na świecie Największy tort na świecie Największa guma na świecie Największy kubek z herbatą/kawą lub czymś innym Największy Twix na świecie Największy Grzesiek na świecie Największe Kinder bueno na świecie Największy duml na świecie (cukierki dumle)

Vor Tag
Tomasz Bagiński
Tomasz Bagiński

Rafaelo

Vor 2 Tage
WIZARD XC
WIZARD XC

kto jest za tym żeby zrobić największy tort :D:D:D:D:D:D:D

Vor 3 Tage
Karolciaolcia Jańczyk
Karolciaolcia Jańczyk

Powineś zostać kucharzem xd ale takim co robi takie wielkie słodycze czy coś xd

Vor 5 Tage
Bartosz Stefanski
Bartosz Stefanski

Chciałbym ziesici to xdd

Vor 5 Tage
miss yogi
miss yogi

Seksiak💓💞💖💜😍💕💔💝💗💋 Justyna chciała bym mieć takiego faceta bo mój tylko gra, je i śpi

Vor 5 Tage
NeiDen
NeiDen

Zrób 24h w zamrażar ce😁

Vor 6 Tage
Agnieszka Stolarczyk
Agnieszka Stolarczyk

100 łapek w gqre

Vor 6 Tage
Cute Gąbka
Cute Gąbka

Największe Ferrero Roshe chyba źle napisałam trudno

Vor 7 Tage
mast213 Stec
mast213 Stec

zrób największego mikołaja z czekolady

Vor 8 Tage
pawelolo 15
pawelolo 15

fajny duży Snikers

Vor 8 Tage
mudkip z
mudkip z

zrub kinder

Vor 9 Tage
Reybow Girl
Reybow Girl

akurat oglondam w czwartek w Mikołajki 😂😂😁😁😁 like pod filmem za robienie apetytu

Vor 10 Tage
Hacia 55
Hacia 55

Czy tylko mi przy tej ilości cukru przypomniał się film ,,Poszukiwany Poszukiwana" i ilość cukru w cukrze ?

Vor 10 Tage
Justa Bsdnarek
Justa Bsdnarek

13:40 co to za nuta?

Vor 11 Tage
Penetrator X
Penetrator X

Zrób Kinder niespodzianka w wersji giga:) z zabawka w środku:)

Vor 11 Tage
Football Games
Football Games

Zrób największe tofifi

Vor 11 Tage
michał miał
michał miał

Stuu ty to jesteś mistrzem. PLS daj 💛

Vor 12 Tage
Roksana Regiec
Roksana Regiec

Zrób największego milkiłeja

Vor 12 Tage
KANAPKA_PL
KANAPKA_PL

Zajebisty film az bym se zjadł

Vor 12 Tage
Mati cross
Mati cross

Aż mi ślinka cieknie

Vor 12 Tage
Piotr Nawrocki
Piotr Nawrocki

Zrub największego marsa

Vor 13 Tage
Emilia Dąbrowska
Emilia Dąbrowska

Jesteście świetni dobra robota👍😘

Vor 13 Tage
Yuukinno
Yuukinno

podoba mi sie ze jednak nie zostajecie przy o zrobione tylko jeszcze robicie taka wisienke na torcie i robicie opakowanie super!

Vor 13 Tage
Martyna Kryszewska
Martyna Kryszewska

Ferero Rosche

Vor 13 Tage
the all thing dude 27
the all thing dude 27

Muszis stworzyc lego budowle z ponad 5millionow kloczkow

Vor 13 Tage
Jolcia Jolcia
Jolcia Jolcia

Kto jest za tym żeby był największą duplo

Vor 13 Tage
Kevin Konachowicz
Kevin Konachowicz

A morze dla odmiany najmnuejsze

Vor 13 Tage
mal now
mal now

Najwieksze tofifi

Vor 13 Tage
Damian Kacprzak
Damian Kacprzak

Ja zrobiłam Prince polo i miało 345 kalorii

Vor 13 Tage
WeronikaLK Roblox
WeronikaLK Roblox

Ja jak mam w domu po min nie ma 😂

Vor 14 Tage
Sebastian Rozum
Sebastian Rozum

Rafaelo

Vor 14 Tage
Kubą hrycaj
Kubą hrycaj

Oreo zrób bo nie ma szkoda Kto sie zgadza łapka w góre

Vor 14 Tage
Adam Liszka
Adam Liszka

Zrubcie największą guralke!!!

Vor 14 Tage
minek PL
minek PL

Proszę Raffaello chce zobaczyć ps. Nie rozwijaj Skoro już rozwinołeś/rezwinełaś to daj like

Vor 14 Tage
Anna Wisniewska
Anna Wisniewska

Największe kinder błeno

Vor 14 Tage
Kamil Bednarek
Kamil Bednarek

Mniam

Vor 14 Tage
Julia J
Julia J

Jesteś smieszny🤣🤣😂😂😂🤣🤣😂

Vor 14 Tage
Dominik Adamczyk
Dominik Adamczyk

Nie najwenkrze rwało

Vor 14 Tage
jan koryś
jan koryś

zrób największe prince polo na świecie .

Vor 15 Tage
jan koryś
jan koryś

świetny pomysł

Vor 15 Tage
Wojciech Moćko
Wojciech Moćko

Rafaello

Vor 15 Tage
Mili Pro
Mili Pro

Marsa

Vor 15 Tage
Leet Scorp
Leet Scorp

Gadacie co ma robić, a ja w lodówce zauwazylem wódeczke :D

Vor 15 Tage
bartek anonim
bartek anonim

Daj gryza

Vor 15 Tage
Diana Baj
Diana Baj

Zrub kinderbłeno

Vor 15 Tage
BidaS
BidaS

To COŚ co występuje na filmie to na 100% NIEMKA....Niemka jak w mordę strzelił...

Vor 15 Tage
Kaja Markiewicz
Kaja Markiewicz

MilkyWay!!!!!!

Vor 15 Tage
Imao There
Imao There

Ferrero Roche!

Vor 15 Tage
Stanisław Wójcik
Stanisław Wójcik

Rafaello kto jest za daje łapkę w góre pod odcinkiem stiu i pod moim komentarzem😀

Vor 15 Tage
świat oczkami chomiczka Hermionki
świat oczkami chomiczka Hermionki

Jakie ustawki stuuu

Vor 15 Tage
marysia L
marysia L

Rafaello

Vor 16 Tage
Monika Woźniak
Monika Woźniak

Ile czasu i pracy...szacun

Vor 16 Tage
Dawid Gatnar
Dawid Gatnar

Stuu to muj ulubiony jutuber👍

Vor 16 Tage
Dawid Gatnar
Dawid Gatnar

Stuu

Vor 16 Tage
Jagoda Michalska
Jagoda Michalska

Super projekt 🍂😊

Vor 16 Tage
ttty fffg
ttty fffg

Xd Stuuart No to nie patrz

Vor 16 Tage
Karol Iwanicki
Karol Iwanicki

WOW 20:25

Vor 16 Tage
Barteix Games
Barteix Games

Rafaela

Vor 16 Tage
Józek Jastrzebski
Józek Jastrzebski

Kit kat

Vor 17 Tage
Zuzanna Maliszewska
Zuzanna Maliszewska

Cukier buraczany, cukrem ZŁOŻONYM?? ludzie gdzieście się uchowali? To chodziło w ogóle do szkoły? Wiedza z 3 klasy podstawówki... szok

Vor 17 Tage
piotr Bobel
piotr Bobel

Justyna ma zeza

Vor 17 Tage
Mjghftthfnfnfnf Dbcbcbccbx
Mjghftthfnfnfnf Dbcbcbccbx

Rafelo

Vor 18 Tage
Mjghftthfnfnfnf Dbcbcbccbx
Mjghftthfnfnfnf Dbcbcbccbx

Stuu. B. A. C. D. Lord. Krorzwil

Vor 18 Tage
Mjghftthfnfnfnf Dbcbcbccbx
Mjghftthfnfnfnf Dbcbcbccbx

Suut. To. Siema

Vor 18 Tage
sweet cookies
sweet cookies

Największe batoniki Kinder na świecie 😃😂💞

Vor 19 Tage
Julia Dremo
Julia Dremo

RaFFero

Vor 19 Tage
szymon cieślar
szymon cieślar

Rafarelo

Vor 19 Tage
Maksymilian Ola
Maksymilian Ola

15:20 kto jest tak za oknem

Vor 19 Tage
Kornelia Roksana
Kornelia Roksana

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Vor 19 Tage
KindiGirl_ _
KindiGirl_ _

Największy lód na świecie!laukujcie żeby widziŁ

Vor 19 Tage
ksawciu łybik
ksawciu łybik

Czemu on wszystko liże xd

Vor 20 Tage
Michał Kalatura
Michał Kalatura

Frerrero

Vor 20 Tage
RekinBiznesu Reaktywacja
RekinBiznesu Reaktywacja

Gorącego nie wklada sie do zamrażalki/lodówki

Vor 21 Tag
mudkip z
mudkip z

nie pouczaj mondrzehszego

Vor 9 Tage
Julia Kubiak
Julia Kubiak

Nie pykło

Vor 21 Tag
HUBSKYY yt
HUBSKYY yt

9:40 nie jest 24 jest 23,53 klamco

Vor 22 Tage
Tirex PL
Tirex PL

widać ze jesteś w 1,2 klasie i nie uczyli cię zaokrąglania

Vor 13 Tage
Inspi_racja PL
Inspi_racja PL

Oooooo ja też kokosu nie lubię

Vor 22 Tage
weronika Pałasz
weronika Pałasz

rafaello

Vor 22 Tage
Eve King
Eve King

Rafaello!!!😍😍😍

Vor 24 Tage
Nela Wyskup
Nela Wyskup

RAFFAELLO

Vor 24 Tage
Justyna Papierz
Justyna Papierz

Rafaello

Vor 24 Tage
marzena łysień
marzena łysień

Wow jaki duży😎

Vor 25 Tage
Mirszla
Mirszla

19:26 a tam se siedzi samochodzik blowska ;33

Vor 26 Tage
wiktoria ps lubie koty
wiktoria ps lubie koty

Największy ponczek

Vor 26 Tage
zbynek2077
zbynek2077

milkiłeja potym potkłatka

Vor 26 Tage
Just Ew'lps
Just Ew'lps

Rafaello

Vor 26 Tage
Karola Miś
Karola Miś

ferorosze zrub plis

Vor 26 Tage
The Placuś LPS
The Placuś LPS

Największe Kinder Joy xdd

Vor 27 Tage
Bartex10
Bartex10

20-minutowy odcinek

Vor 27 Tage
Natalia Ba
Natalia Ba

Zrupcie naj wienkszy dom z czekolady ktury cm ma 1000 to wtedy gdy wam sie uda to moja mama wpisze was na księge rekorduw bo moja mama koleguje sie z szewem księgi rekorduw

Vor 28 Tage
Mareep
Mareep

Też mam takie mleko!

Vor 28 Tage
Lidia Trela
Lidia Trela

Zrub największego twixa

Vor 28 Tage
Maciej Trybus
Maciej Trybus

fereo osze

Vor 28 Tage
Jacek Marek
Jacek Marek

super

Vor 29 Tage
Hejka tu maja hejka to my
Hejka tu maja hejka to my

Oreo

Vor 29 Tage
Modrak
Modrak

Czemu mieliście wódkę krópnik chyba albo inną w zamrażarce z lewej strony ?

Vor 29 Tage
Modrak
Modrak

12 57 sory xd

Vor 29 Tage
Modrak
Modrak

12:50

Vor 29 Tage
Trroko Trico
Trroko Trico

Typowa kobieta w kuchni 😂

Vor 29 Tage

Nächstes Video